Страници

сряда, 29 ноември 2017 г.

Mazda 6 с фейслифт, нов интериор и 2.5 литров, турбо мотор

Японците за пореден път освежават Mazda 6, като този път освен външните промени, които са по-значителни, седанът получава и нов 2.5 литров, бензинов турбо агрегат с мощност 250к.с. Серийно той ще се предлага само с 6-степенна, автоматична трансмисия. останалите агрегати остават в гамата или поне тези, които се предлагат в Северна Америка. Съобщава се и за подобрения по купето касаещи нивото на усукване, както и шумоизолацията. Подобрено и управлението на автомобила благодарение на новите настройки на кормилната система. 
Не може да не се спомене и изцяло новият интериор. Той е в тон с новата дизайнерска линия, която е по-изчистена и прегледна. Мултимедийната система е с 7-инчов дисплей, а срещу доплащане ще бъде наличен и по-голям 8-инчов тъч. 
Като цяло може да се каже, че японците се ориентират правилно в обстановката и техният седан спокойно може да мери сили със своите конкуренти поне още 3-4 години. 


Обновеното BMW I8 и I8 Roadster с премиера в Лос Анджелис

Успоредно с дългоочаквания фейслифт на BMW I8, марката представя и откритата версия на модела наречена Roadster. Дизайнът напълно оправдава очакванията и не ни изненадва, тъй като е почти без промени на този, който видяхме при концептуалният i8 Spyder Concept, представен преди повече от пет години. Задните седалки са жертвани за сметка на механизма на мекият, сгъваем покрив, а общото тегло е с 132кг. повече от това на купе версията. 
Визуалните промени са незначителни, но за сметка на това моделното семейство получава нова по-мощна задвижваща система. бензиновият 1.5 литров, трбо мотор е с мощност 231к.с., а електромотор добавя още 143к.с. Така общата мощност става 374к.с., достатъчни да подобрят ускорението до 100км/ч с 0.2 стотни. Според информацията стойността е 4.4 секунди, а благодарение на по-голямата батерия моделът може да измине до 75 мили в чист електрически режим. Средния разход посочен от производителя е снижен на 2.1л/100км. 
За сега цени не се споменават, но откритата версия няма да струва по-малко от 140 000 евро. Продажбите ще стартират през пролетта на следващата година. 






Subaru Ascent представен в Лос Анджелис

Производствената версия на концептуалният Subaru Ascent, бе представена преди часове в Лос Анджелис. Марката отново ще се пробва в сегмента на пълноразмерните SUV модели, след провала с Tribeca. Дизайна е близък до този на концептуалният модел, но същевременно и значително променен. Новият SUV предлага място за 8 човека и разполага с изключително гъвкав интериор. Серийното оборудване включва неща като: тризонов климатроник, мултимедия с 6.5-инчов дисплей, система за подпомагане при потегляне на наклон, система за предотвратяване на удар, асистент за поддържане лентата на движение, пълен ел. пакет и др. 
Под капака място намира изцяло нов, 2.4 литров боксер с турбо компресор и директно впръскване на горивото, чиято мощност е 260к.с. серийно той ще бъде куплиран с CVT трансмисия задвижваща четирите колела. 
Както става ясно този модел ще се предлага изключително и само в САЩ, където и ще се произвежда, а цените ще започват от около 30 000 долара. Продажбите ще започнат от лятото на 2018 година. 

вторник, 28 ноември 2017 г.

Lincoln Nautilus: Фейслифт версията на MKX

След представянето на обновеният Lincoln MKC, сега марката представя и основно преобразената версия на споделящият същата платформа SUV - Lincoln MKX. Предната част на седем местният SUV е изцяло нова, а дизайна близък до този с по-малкият събрат. Предните светлини вече са снабдени с LED технология, а като цяло дизайна е по-елегантен. В интериора разлики не се забелязват, но инструменталният панел пред водача е изцяло нов - дигитален, а волана с променен  дизайн. Заедно с новата визия, моделът получава и ново име и от сега нататък ще се нарича Nautilus. 
За сега не се споменават подробности относно това дали ще има промени под капака. Да припомним, че познатият ни MKX, се задвижва от 2.7 и 3.7 литрови, бензинови агрегати. 


Brilliance V6 на пазара от декември месец

Китайската марка представи третият си кросоувър модел, който ще се произвежда в изцяло обновеният завод на марката, от чиито поточни линии на всеки 105 секунди ще слиза по един автомобил. Новият модел носи името V5 и  разполага с 5 места и подобаващо оборудване. В интериора централно място заема огромния дисплей на мултимедийната система с гласово командване, чрез който ще се управляват и функциите на двузоновата климатична инсталация, която ще се предлага серийно. Налични ще бъдат още: панорамен покрив, кожен салон, камера за заден ход, асистент за паркиране, безключов достъп и старт на автомобила и др. 
Под капака място ще намира 1.5 литров, турбо бензинов агрегат с мощност 152к.с., куплиран с 6-степенна, механична или 7-степенна, роботизирана трансмисия. При всички случаи задвижващи са предните колела. В по-късен етап на пазара ще бъде предложена и по-опростена версия с 2.0 литров атмосферен мотор и 5-степенна, механична скоростна кутия. Продажбите на Brilliance V6 ще започнат още следващия месец, като цените ще започват от 18 400 долара. 

Новият Mercedes CLS само във версия с 4 врати

Първите изображения на новото поколение на Mercedes CLS, са факт, а самата премиера на модела ще се състои следващата седмица в Лос Анджелис. Честно казано от това, което виждаме не оставаме с добри впечатления, без да се отрича разбира се качеството на изработка и технологиите вложени в новото четириврато купе на марката. Незнайно поради какви причини става ясно, че CLS Shooting Brake няма да получи наследник. Дизайна поема нова посока, чиято линия бе загатната в последните концепции на марката. 
Първоначално новият Mercedes CLS ще бъде наличен на пазара с 3.0 литров, бензинов турбо мотор с интегриран стартер генератор и 48 волтова ел. система, чиято мощност  е 367к.с. За тези, които все още предпочитат дизела ще бъде наличен 3.0 литров мотор с мощност 335к.с. или 286к.с  При всички случаи трансмисията ще бъде 9-степенна автоматична. Задвижването на четирите колела ще бъде налично срещу доплащане, а всички модификации ще получат Стоп/Старт системата. Имайки предвид, че моделът се възползва от платформата на Mercedes E-class (W213), то със сигурност моделната гама ще бъде увеличена многократно включително с хибридни и AMG модификации. Голяма вероятност има да видим и 4-цилиндрови агрегати под капака.
Интериорът е близък до този на Е-класата, но дюзите за климатичната инсталация са с различен дизайн, който се налага във всички модели на марката.  Друга разлика е това, че читиривратото купе ще се предлага само с дигитално табло с два 10.2-инчови дисплея. Излишно е да се споменава, че стандартното оборудване ще бъде богато, а качеството на материалите високо.


Volvo S60 L с леки козметични промени

Удължената версия на Volvo S60, която както се досещате е предназначена само за китайският пазар, получава леко ревизирана предна част, която има за цел да откроява луксозната версия от останалите. За сега не се споменава дали визуално ще бъдат променени и останалите модели в моделното семейство, но това е малко вероятно. 
Моторната гама включва 1.5 и 2.0 литровите тубо агрегати с мощност между 152 и 245к.с., куплирани с 6 или 8-степенни, автоматична трансмисии. Хибридната версия с 2.0 литров агрегат съчетан с електромотор, чиято обща мощност е 306к.с., продължава да присъства в портфолиото на модела.
Цените ще започват от 42 000 долара и ще надхвърлят 60 000 в зависимост оборудването. В края на 2018 година се очаква наследника на S60, който ще бъде разположен върху платформата на Volvo S90.


GAC Trumpchi GN8: Най-луксозният китайски MPV модел

Преди две години GAC Trumpchi направи заявка за луксозен MPV модел, който да бъде лансиран на китайският пазар. Тази седмица марката показа производствената версия на модела под името GN8, който е базиран на удължената платформа от луксозният SUV моделTrumpchi GS8. Всъщност това е силно модифицирана версия на платформата  от Alfa 166, която китайците закупиха през 2008 година. 
За задвижване GN8, разчита на познатият 2.0 литров, турбо бензинов агрегат с мощност 201к.с., куплиран с 6-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към предните колела. Задвижване 4х4, не се предвижда нито износ на модела. Продажбите в Китай ще започнат през есента на следващата година, като цените ще варира между 27 и 41 000 долара в зависимост от оборудването.



понеделник, 27 ноември 2017 г.

Fiat Cronоs заменя моделите Grand Siena и Linea

Седан версията на Fiat Argo, ще носи името Cronos, а продажбите в ще започнат през първото тримесечие на 2018 година. По подобие на хеч модела и седана ще се предлага само на пазарите в Южна Америка, като ще Наследи едновременно Fiat Linea и Grand Siena. За целта компанията си е написала домашното и представя седан с атрактивен дизайн, място за 5 човека и товарно пространство надхвърлящо 500 литра, който ще се бори пряко с представеният миналата седмица Volkswagen Virtus
За задвижване Fiat Cronos, ще разчита на бензиновите 4-цилиндрови агрегати с работен обем от 1.3 и 1.8 литра, чиято мощност е съответно 109 и 139к.с. Серийно, те ще са куплирани с 5-степенна, механична трансмисия, а срещу доплащане ще бъде налична и 6-степенна, автоматична скоростна кутия. 
Производството на модела ще се осъществява в Аржентина, като за сега няма информация за това дали моделът ще се предлага извън границите на континента.

неделя, 26 ноември 2017 г.

Genesis GV80 Concept показва новата дизайнерска линия на марката

Програмата на луксозният корейски бранд - Genesis, се развива по план и в близко бъдеще ще видим още интересни модели базирани върху платформата на компанията със задвижващи задни колела. При представянето на седана Genesis G70, компанията бе обвинена, че голяма част от дизайна е повлиян от настоящи модели на конкурентни марки в следствие на което корейците дават пълна свобода на белгийският дизайнер Luc Donkerwolk, работил дълги години за Lamborghini, Bentley и като цяло в VAG. 
Именно негово творение е последната концепция на марката, която ще бъде представена в автосалона в Лос Анджелис, под името GV80. Тя дава прави заявка, че в скоро време ще видим луксозен, спортно ориентиран SUV модел, но в същото време демонстрира в каква посока ще се развива дизайна на бъдещите модели на компанията. Ако трябва да бъдем честни, това което виждаме не ни обнадеждава и се надяваме, че малка част от дизайна на екстериора ще намери място в следващите модели на Genesis. Интериора е единственото добро нещо в концепцията, но той едва ли ще бъде пренесен в серийните модели. 
Според думите на белгиеца, задните светлини и радиаторната решетка, които виждаме днес в концептуалният модел ще станат характерна отличителна черта за моделите на марката. Освен това се разбира, че има вероятност платформата със задно предаване да бъде заменена от изцяло нова, която позволява пълна електрификация на моделите, което означава, че моделите със задно предаване могат да намалеят значително в моделната гама. 
Каквото и да се случи, то ще се случи, но според нас корейците ще направят крачка на зад по отношение на дизайна в техните модели. 




събота, 25 ноември 2017 г.

International Van of the Year 2018: Iveco Daily Blue Power

Без да омаловажаваме титлата на италианците, но явно поради липса на премиери през тази година за "International Van of the Year" на 2018 година е избран Iveco Daily и по-точно новата "Еко"  линия на модела наречена Blue Power. Това са три модела, първият от които е с нулеви емисии, задвижват изцяло чрез електричество с автономност от 200км. Пълното зареждане на батериите става за два часа, а самият модел е снабден и със система, която използва  кинетичната енергия за дозареждане на батериите по време на експлоатация. 
Вторият модел разполага с 3.0 литров турбо дизел с мощност 136к.с, които използва природен газ, благодарение на което по време на работа отделя 76%, по-малко твърди частици в атмосферата. Благодарение и на новата 8-степенна, автоматична трансмисия разхода на гориво пък е намален с 12%, спрямо този на конвенционалната версия. 
И третата модификация, но не по важност, разполага със същият 3.0 литров агрегат, но покриващ екостандартите, които се очакват да влезнат в сила през 2020 година. интересното тук е, че това е първият сериен модел покриващ тези нормативи, който е достъпен в момента на пазара, което го прави без конкуренция.  

петък, 24 ноември 2017 г.

Хибридният WEY P8 представен в Китай

Луксозният бранд на Great Wall, представи първият си хибриден модел основан на WEY VV7. Неговото име е Р8 , а в продажба ще бъде пуснат още в началото на следващата година. Външно хибридната версия се отличава от конвенционалната по новият дизайн на предната броня и огромната радиаторна решетка. В интериора разлика няма. 
За задвижване WEY P8 ще разчита на същият 2.0 литров, турбо агрегат, но в случая той е съчетан с електромотор позициониран на задният мост, чиято комбинирана мощност възлиза на 335к.с. Ускорението на модела до 100км/ч, от място се случва за 6.8 секунди, а консумацията посочена от производителя е 2.3л/100км. Цени не се съобщават, нито това дали предстои експорт на модела. 





Infiniti QX50 с първият в света двигател с променлива компресия

Една седмица преди официалната премиера на модела, която ще се състои в Лос Анджелис, японците представиха първото изображение на производствената версия на Infiniti QX50 Concept. Добрата новина е, че дизайна на концепцията е прехвърлен в серийният модел почти без промени, но по-интересното е, че именно тук премиера прави първият в света сериен агрегат с променлива компресия, чиито стойности се променят от 8:1 до 14:1. Това е 4-цилиндровият, 2.0 литров, турбо мотор с директно впръскване на горивото и мощност от 268к.с. той ще бъде куплиран серийно с CVT трансмисия задвижваща предните колела, а срещу доплащане ще се предлага и система 4х4. Според информацията предоставена от производителя ускорението на модела от 0 до 100км/ч става за 6.3 секунди, като разхода на гориво все още не е упоменат официално. Повече подробности, както и още снимки на Infiniti QX50, очакваме да станат достъпни до края на тази седмица.




четвъртък, 23 ноември 2017 г.

Новото поколение на Daihatsu Terios / Toyota Rush представено в Индонезия

Днес в Индонезия, бе представено официално новото поколение на Daihatsu Terios и респективно Toyota Rush, чиято философия е напълно променена. Основани върху платформата на Daihatsu Xenia, моделите вече могат да се разглеждат, като MPV с подчертан офроуд дизайн. Всъщност това е производствената версия на концепцията Daihatsu FT, която бе представена преди две години. 
Седем местният модел ще се задвижва от 1.5 литров, бензинов агрегат с мощност 104к.с., куплиран с 5-степенна, механична или 4-степенна, автоматична трансмисия предаващи движението само и единство към задните колела. Задвижване 4х4 няма да се предлага за модела. 
Интериора е модерен и разполага със всичко необходимо за съвременните изисквания на клиентите. Върховите модификации ще се предлагат с неща като: камера за заден ход, сензори за паркиране, мултимедия с 7-инчов дисплей, мултифункционален волан, камера с обзор 360 градуса и др. Серийно и двата модела ще разполагат с ABS, EBD, VSC, асистент за подпомагане на потегляне при наклон, 6-въздушни възглавници, климатик, ел. пакет, серво на волана. Все още не се споменава дали моделите ще се предлагат на останалите континенти, но най-вероятно освен в Азия, те ще могат да бъдат забелязани в Африка, Близкия изток и може би в Южна Америка.