Страници

неделя, 29 октомври 2017 г.

Ferrari представи FXX K EVO

Италианците представиха нова версия на Ferrari FXX K, носеща името EVO. Моделът е с нов аеродинамичен пакет, който ще се бъде наличен и за вече съществуващите 30 копия от настоящата версия. благодарение на него притискащата сила при скорост над 200км/ч се е увеличила с 25% и сега тя възлиза на 630кг. и с още 200 при максимална скорост. 
Промени в механиката също има, като спирачната система е изцяло нова, задвижването съставено от V12-цилиндровият, 6.2 литров мотор съчетан с електромотор има същата обща мощност от 1050к.с. и е съчетан с 7-степенна, двудискова трансмисия. съобщава се още, че общото тегло на новата версия е намалено, но не се съобщава с колко. Не се споменава и динамичните характеристики, както и цените. 


Honda Urban EV Concept в серийно производство през 2019г.

От всички показани концепции, които марката представи в Токио, най-голям шанс за внедряване в серийно производство има Urban EV Concept. Серийната версия на този модел, чиито дизайн най-вероятно няма да бъде бъде променен драстично се очаква през 2019 година, а година по-късно електромобилът ще бъде достъпен и в Европа. Разбира се някои детайли ще бъдат променени, а обратно отварящите се врати ще бъдат заменени от конвенционални такива, но като цяло духът от 70-те години ще остане. Интериорът обаче ще бъде променен изцяло, но най-вероятно минимилистичния стил ще остане. Подробности относно механиката не се съобщават, но от фирмата споделят, че моделът е построен върху изцяло нова платформа, която ще стане основа за бъдещите електрически модели на компанията, която тя подготвя в близко бъдеще. 



събота, 28 октомври 2017 г.

Екзотични: Apollo Intensa Emozione IE 06

Преименуваната компания за спортни автомобили, представя новият си модел наречен Intеnsa Emozione. Моделът е разработен от нулата, а аеродинамиката е с притискателна сила от 1.3 тона при скорост над 300км/ч. Поради тази причина двигателят е преработен V12-цилиндров с работен обем от 6.3 литра доставян от Ferrari. Неговата мощност е 780к.с. и е куплиран с 6-степенна, електрифицирана скоростна кутия предаваща движението към електронно контролиран диференциал с 12 режима на работа задвижващ задните колела. Конструкцията е изградена от въглеродни сплави, като общото тегло на шасито е едва 108 кг., а общото тегло възлиза на 1280кг. За сега производителят не съобщава динамичните характеристики, но става ясно, че от този модел ще бъдат произведени 10 екземпляра, като цената ще започва от 2.3 млн. долара. Всичко това при положение, че не можете да карате автомобила по пътищата, тъй като няма разрешително за употреба по обществените пътища или поне що се отнася до тези в САЩ. 



петък, 27 октомври 2017 г.

Landwind X7 с принудителен фейслифт

След като Land Rover, успя да осъди китайците за плагиатство, Landwind е принудена да промени дизайна на кросоувъра Landwind X7 и да разграничи своя модел от оригинала. Пред нас са първите изображения на рестилизираната версия, която е претърпяла леки стилистични промени достатъчни за да останат и двете страни доволни. 
Освен козметичните промени моделът вече ще се предлага и с изцяло нов - 1.5 литров, турбо мотор с директно впръскване на горивото, чиято мощност е 163к.с. Трансмисиите остават същите, като серийно Х7 ще се предлага с 6-степенна, механична , а срещу доплащане ще бъде налична 8-степенната, автоматична скоростна кутия. За сега не се съобщава дали ще има промени в интериора.

Roewe освежава модела 360

Едва две години след представянето на Roewe 360, китайците актуализират модела с нов дизайн на екстериора и променен интериор. Нови предни и задни светлини, променен дизайн на броните и радиаторната решетка, както и новите алуминиеви джанти ще открояват фейслифт версията, която ще бъде пусната в продажба от декември месец. В интериора място намира нова мултимедийна система с 8-инчов дисплей, а качеството на материалите като цяло е завишено. Под капака място продължават да намират 1.4 литровият, турбо мотор и 1.5 литровият бензинов, чиято мощност на последният обаче е увеличена на 116к.с. Серийно и двата агрегата се предлагат с 6-степенна, механична трансмисия. Цените на Roewe 360 Plus ще започват от около 12 000 долара. 

четвъртък, 26 октомври 2017 г.

Citroen C4 Cactus с обстоен фейслифт


Дойде време за промяната на Citroen C4 Cactus, която както се вижда от снимките е доста обстойна. Този факт не е случаен, тъй като именно този модел ще остане единственият представител в компактният клас, след като производството на Citroen C4, бъде прекратено. Ясно е, че продажбите на хеч модела не вървят добре и компанията не възнамерява да представя негов наследник, поне до края на 2020 година. 

Освен външните промени, които са осезаеми и включват 80% от детайлите на каросерията, моделът е първият който ще се предлага в Европа, с новото окачване снабдено с прогресивни възглавници интегрирани в амортисьора, което направи своя дебют в Citroen C5 Advance. Новост ще бъде и версията на 1.2 литровият, турбо мотор с мощност 130к.с., като по този начин гамата става от 82, 110 и 130к.с. Дизеловата версия остава с познатият мотор с мощност 100к.с. 
В интериора не се наблюдават промени, но става ясно, че седалките са изцяло нови и значително по-комфортни. Оборудването става по-богато, като налице вече ще са опции като: система за предупреждение за обекти в сляпата зона на водача, система за разпознаване на пътни знаци, система за предотвратяване на сблъсък, камера за заден ход и асистент за паркиране. За сега не се съобщава, каква ще е надценката за обновеният модел.

Екзотични: Rezvani Tank

След Rezvani Beast и Beast Alpha, американският производител на бутикови автомобили отива на другия край, като представя всъдехода - Tank. Презентиран, като - тактически градски автомобил, Rezvani Tank се задвижва от 3.6 литров, V6-цилиндров мотор. На разположение още ще бъдат 6.2 и 6.4 литрови, V8-цилиндрови,  компресорни агрегати с мощност 500 или 702к.с. със задвижване 4х4, което при желание може да бъде деактивирано. И двата агрегата са доставяни от FCA. Цената на базовата версия започва от 178 000 долара, но ако сте по-взискателен цената лесно може да надвиши сумата от 300 000, при положение, че си поръчате пълна бронировка - В7, система за термично-нощно виждане, офроуд пакет, хед-ъп дисплей и допълнителни резервоари за гориво. Всъщност, това са само малка част от нещата, които фирмата предлага за модела.


сряда, 25 октомври 2017 г.

Официални снимки на BMW X2

Всички производители на кросоувър модели имат един главен проблем и това е BMW X2, чиито официални снимки бяха представени преди броени часове. Новият модел на компанията има всички шансове да се превърне в бестселър на пазара. Построен върху технологичната платформа на X1, новото предложение е по-късо, по-ниско и с по-спортна визия приличаща повече на напомпан хеч, от колкото на кросоувър. Дизайна почти повтаря този на концепцията, която видяхме преди една година, което може само да ни радва. 
Първоначално BMW X2 ще бъде пуснат на пазара във версиите xDrive 20i, 20d и 25d, чиято мощност ще бъде между 190 и 231к.с., а очакваната цена е около 33 000 евро. В по-късен етап се очаква и по-достъпна версия със задвижване само на предните колела - sDrive-18i и 18d. Серийно всички модификации ще се предлагат с 6-степенни, механични трансмисии, а срещу доплащане ще бъде налична 8-степенна, автоматична. 
Повече информация относно BMW X2 ще бъде добавена по-късно.
++++++++++++++++++++++++
В Европа, моделът ще се предлага с 2.0 литров, турбо бензинов мотор с мощност 192к.с., куплиран с 7-степенна, двудискова трансмисия предаваща движението към предните колела, като системата 4х4 ще се предлага срещу доплащане. Ускорението от 0 до 100км/ч става за 7.7 секунди, а максималната скорост е 227км/ч.
Дизеловите версии ще разчитата на 2.0 литровият мотор във версии на мощност от 190 и 231к.с., куплирани с 8-степенна, автоматична трансмисия задвижваща четирите колела.
В САЩ, BMW X2 ще се предлага с бензинов, 2.0 литров турбо мотор с мощност 228к.с. и задвижване на четирите колела. При него ускорението от 0 до 100км/ч.е - 6.3 секунди, а максималната скорост 230км/ч. Разхода на гориво според подадената информация е между 4.5 и 6.2л/100км. в зависимост от модификацията.
Серийното оборудване ще включва неща като: мултимедийна система с 6.6-инчов екран, мултифункционален волан, климатроник, пълен ел. пакет, 17-цолови ляти джанти и др.
До края на следващата година се очаква и бензиновата версия с 1.5 литров, турбо мотор с мощност 140к.с., както и 2.0 литров дизел с мощност 150к.с. и двата модела серийно ще се предлагат само със задвижване на предните колела, куплирани с 6-степенна, механична трансмисия. Цената на базовата версия - X2 sDrive 18i ще започва от 34 250 евро.



Subaru Viziv Concept загатва за наследника на WRX

Ако се чудите, какво да очаквате от следващото поколение на Subaru WRX, което се очаква не по-рано от 2020 година, то можете да погледнете концепцията Viziv, която ще бъде изложена на фирменият щанд на марката на автосалона в Токио. Все още не е много ясно, колко от това, което виждаме днес ще намери място в серийният модел, но за радост на всички нас, от фирмата споделят, че следващото поколение на модела ще продължава да разполага с турбо бензинов агрегат и задвижване на четирите колела. 

Nissan IMx Crossover Concept с последното поколение автономна система за шофиране

Nissan е подготвил изцяло електрически кросоувър модел с автономно шофиране от най-ново поколение, което може напълно самостоятелно да управлява автомобила от точка А, до точка Б. За задвижване концепцията IMx Crossover, разчита на два електромотор с обща мощност от 429к.с., разположени съответно на предния и задния мост, които задвижват четирите колела. Производителят спестява информацията относно динамичните характеристики, но заявява ясно, че автономията на модела е 600км. Явно това ще е по-важно за бъдещите клиенти. Шансовете обаче да видим този модел на поточната линия са нулеви. 



Mitsubishi e-Evolution Concept наследник на Lancer Evo

Амбициите на японската марка за бъдещето не са малки, но с подобни модели не е ясно дали ще постигне резултатите, които очаква. Концептуалният e-Evolution, подготвя феновете на марката за дълго очакваният наследник на Mitsubishi Lancer Evo, който ще се превърне в SUV модел. Това не е изненада, тъй като стратегията на концерна майка Renault-Nissan е марката да предлага предимно кросоувър и SUV модели. 
задвижването на Mitsubishi e-Evolution Concept е поверено на три електромотор, чиято обща мощност не се споменава. Електронният мозък обаче така разпределя въртящият момент към четирите колела, че дори предугажда намеренията на шофьора. Главен акцент е изцяло новата спирачна система, която тук е оборудвана с електрически спирачни апарати, които работят напълно самостоятелно един от спрямо това, какво усилие е необходимо за спиране на съответното колело. Що се отнася до дизайна, то ние силно се надяваме, че той ще бъде основно променен или поне подобрен в серийният модел, който очакваме през 2019 година. 

Mazda с две концепции на автосалона в Токио

Автосалона в Токио, винаги е представлявал интерес с концепциите, които местните производители излагат. На таз годишното издание, Mazda ще покаже две интересни концепции, които ще привлекат вниманието на посетителите. Четиривратото спортно купе наречено Vision Coupe Concept, най-вероятно загатва щрихи от дизайна на следващото поколение на Mazda 6, но не е изключено дори да ни подготвя за отдавна чаканият наследник на Mazda RX7. Това означава, че именно тук най-вероятно ще направи своята премиера новият роторен двигател, който фирмата разработва упорито от години. Все още нищо не се споменава относно механиката на концепцията, но пък силно удълженият преден капак подсказва, че агрегатът, какъвто и да било той ще бъде разположен зад предният мост, като по този начин разпределението на масите ще бъде перфектно. 
По-интересна за нас е концепцията Mazda Kai, тъй като тя почти напълно разкрива линиите на следващото поколение Mazda 3, която ще бъде изградена върху изцяло нова - алуминиева платформа. Относно задвижването, официална информация все още липсва, но при всички положения новото поколение на бензиновите SKYACTIV агрегати, снабдени с механичен компресор ще направят своят дебют точно тук. 
И двете концепции разполагат с опростен интериор, но това не означава, че модерните технологии отсъстват. Напротив, всички най-нови системи за свързаност и комуникация ще са налични, а дисплеите на навигацията и мултимедийната система са умело интегрирани в кокпита без да се набиват на очи.






понеделник, 23 октомври 2017 г.

Baojun с нов кросоувър модел за Китай

След успеха на Baojun 510, китайската дъщерна марка на GM, побърза да представи поредният кросоувър модел, който ще бъде наличен на пазара в страната от началото на 2018 година. Baojun 530 ще бъде разположен над споменатият модел и ще се възползва от по-качествени материали и по-богато оборудване. За задвижване се очакват познатият 1.5 литров, бензинов агрегат с мощност 112к.с., както и 1.8 литровият мотор с мощност 137к.с. Серийно, те ще са куплирани с 6-степенна, механична трансмисия, но и за двете версии срещу доплащане ще бъде налична и роботизирана трансмисия отново с 6 предавки. Очакваната цена е около 85 000 юана, което е с близо 40%, повече от тази на 510, чиито продажби за по-малко от една година възлизат на над 40 000 бройки и то без да има експорт.

неделя, 22 октомври 2017 г.

Lotus Elise Cup 260 само в 30 екземпляра

Британският производител представи нова, лимитирана версия на своя най-продаван модел, която е ориентирана предимно за употреба на писта. Lotus Elise Cup 260 ще бъде произведен едва в 30 екземпляра, които вече са разпродадени,  като цената на всяка от тях започва от 59 500 паунда, без данъци и такси. 
Въпреки спортната си ориентация моделът разполага с неща като: карбонови спортни седалки, алуминиеви елементи в интериора, интериора изработени от кожа Алкантара, карбонови елементи, огромен заден спойлер с притискащ ефект от 180кг., регулируемо окачване и дори озвучителна система. 
Според информацията мощността на компресорния, 1.8 литров агрегат е 253к.с. и е куплиран с 6-степенна, механична трансмисия. С тегло от едва 862кг., ускорението на автомобила от 0 до 100км/ч става за 3.8 секунди, а максималната скорост възлиза на 243км/ч. това автоматична го прави най-бързо ускоряващата модификация на Lotus Elise, създавана някога. 

четвъртък, 19 октомври 2017 г.

Второто поколение на Audi A7 Sportback ще бъде показано пред публика в Лос Анджелис

Няма да излъжем, ако кажем, че Audi A7 Sportback винаги е изглеждало по-добре от Porsche Panamera. След представянето на новото поколение на Panamera, нещата си дойдоха на мястото, но до днес. Преди броени часове се състоя премиерата на новото поколение А7, което ще бъде пуснато в продажба от февруари месец, следващата година с цена от 67 800 евро. Като цяло моделът притежава изцяло нов дизайн, но е запазил познатият стил. По-къс, по-широк и по-висок. Второто поколение на А7 изглежда по-мускулесто и привлича погледите веднага. Впечатление правят задните светлини, които са вградени в един панел с 13 сектора снабдени с LED светлини, които не могат да бъдат объркани в тъмното. 
Интериорът е на висота, близък до този на Новото Audi A8, но със спортна нотка. Не са забравени функциите на автономното шофиране, които направиха премиера в А8, както и възможността автомобилът да намира място и да се паркира абсолютно самостоятелно. Общо до 39 помощни системи ще бъдат налични за модела.
Първоначално новото Audi A7 ще бъде налично само с 3.0 литровият, V6-цилиндров турбо, бензинов мотор с мощност 340к.с., куплиран с 7-стенната S-tronic трансмисия, предаваща  движението към четирите колела. Според информацията ускорението от 0 до 100км/ч, става за 5.3 секунди, като максималната скорост е ограничена на 250км/ч. За модела ще се предлага четири вида окачване, които ще задоволяват изискванията на бъдещите клиенти. Срещу доплащане ще може да се поръча и активен заден мост, чиито колела ще могат да завиват по посока на движението с отклонение до 5 градуса. Всички системи в автомобила работят на 48 волта, като серийно се предлага стартер-алтернатор или така наречената - лека хибридна система.В последствие в гамата на модела ще бъдат налични и 4-цилиндрови агрегати, както и 6-цилиндрови дизели. За сега не се споменават 8-цилиндровите мотори, както и пълното хибридн задвижване, но при всички случаи, такова ще има.





Toyota не изоставя развитието на моделите с водородно задвижване

Ясно е, че концепцията Fine-Comfort Ride на Toyota, която ще бъде показана по време на автосалона в Токио, трудно ще намери път към поточните линии, но дава ясно да се разбере, че марката не възнамерява да спре развитието на автомобилите задвижвани с помощта на водородни клетки. Като цяло обаче, някои от елементи присъстващи в дизайна можем да видим в някои бъдещи модели на марката. С дължина от 4.8 метра, моделът предлага достатъчно място за шест човека, които ще се радват на удобство не познато до момента в превозните средства. Автономното шофиране не е забравено, а страничните стъкла имат функцията и на огромни дисплей, чрез които пасажерите могат да получат исканата от тях информация от Интернет. 
Задвижването се осъществява от четири електромотора, чиято енергия идва от водородни клетки. Според информацията автономията на модела е 620км., като времето за зареждане трае само 3 минути. Друг е въпроса, че ако решите да притежавате подобен модел, реално няма къде да го зареждате,  поне в близките пет години.