Страници

сряда, 25 юни 2014 г.

Второто поколение на Ford Edge ще се предлага и в Европа

Още, когато бе представен Ford Edge Concept се знаеше, че серийният модел ще изглежда по същият начин. Ето, че днес след като вече можем да видим официалните снимки на модела, ние виждаме, че реално разликите са единствено в размера на страничните огледала, оптиката на фаровете и радиаторната решетка. Дизайнерите дори са успели да пренесат част от линиите на интериора в серийната версия, което им прави чест. Платформата върху която е построен моделът идва директно от Lincoln MKC, което в никакъв случай не е минус. Двигателите, които ще намират място под предния капак са: 2.0 и 2.7 литровите Ecoboost, с мощност от 245к.с. и над 300к.с.(мощността на 2.7 литровия мотор все още не се споменава). Атмосферния, 3.5 литров мотор също ще намира своето място тук, но неговата мощност също не се споменава. Всички агрегати ще са куплирани серийно с 6-степенна, автоматична трансмисия задвижваща предните колела. Системата за задвижване на четирите колела ще се предлага срещу доплащане. Наред с новото предно и задно окачване, адаптивната, електрическа кормилна система и по сигурната конструкция на купето, второто поколение на Edge разполага и с голям набор от асистенти, които ще повишат активната и пасивната безопасност. Серийно са налични неща като: предна и задна камера, адаптивен автопилот, система за предупреждение в случай на напускане лентата на движение, система за автоматично паркиране, надуваеми предни и задни колани, както и въздушна възглавница за колената на пътника на предната седалка. Продажбите на новият Ford Edge в САЩ ще стартират в началото на 2015 година, като ще се предлага на пазарите в цял свят включително и Европа, което се случва за пръв път. В по-късен етап моделът ще получи и 7-местна версия, която обаче няма да се предлага на старият континент. Цени все още не са обявени, но в Европа цените ще бъдат с поне 30%, по-високи от тези на Ford Kuga, който се предлага от 24 800 евро. Нищо не се споменава за евентуална дизелова или хибридна версия, което ще бъде минус за модела в Европа, ако такива липсват.



Няма коментари:

Публикуване на коментар