Страници

петък, 31 януари 2014 г.

BMW 4 Gran Coupe без маскировка


 За първи път можем да видим BMW 4 Gran Coupe без маскировка. Официално моделът ще бъде представен пред публика по време на автосалона в Женева, през март месец. Определено можем да кажем, че това е модел, който ще открадне значително количество от клиентите на 3-та серия, тъй като именно това е моделът, който демонстрира с пълна сила философията на марката. Динамичен, просторен и със сигурност ще предлага и удоволствие от шофирането. Не, че тройката не предлага тези качества, но през годините някак си много порасна и се отдалечи от тази идея. Все още няма официална информация за това, какви агрегати ще намерят място под предния капак и за това приемаме информацията, с която разполагаме до момента за актуална.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Новият член в баварското семейство е с габарити, както следва: дължина - 4.64м., ширина - 1.82 и височина - 1.39 метра. Това означава, че новото четириврато купе е по-дълго, по-широко и по-ниско от седан версията на 3-серия. Това се отразява, както на вътрешното пространство, така и на багажното, което тук е 480л., а при случай, че задните седалки се сгънат то възлиза на фрапиращите 1300л. Срещу доплащане може да се поръча дистанционно отваряне на задния капак чрез жест или ключова дума. Двигателите които ще намират място под капака са същите, като в останалите членове на 3 и 4-серия. Това са бензин и дизеловите турбо мотори с мощност от 143 до 306к.с., куплирани с механични или автоматична 8-степенна трансмисия задвижваща задните или четирите колела. В по-късен етап се очакват още дизелови и по-мощни бензинови мотори. Цени все още не се посочват.




четвъртък, 30 януари 2014 г.

Първи снимки на Mercedes V-class

 
 Без да се замисляме, казваме: Това е ванът на годината! Пред нас са първите снимки на Mercedes V-class, като до края на тази седмица се надяваме да бъдат достъпни и официалните снимки. Официалната премиера на модела ще бъде в Женева, през март месец, а продажбите в Европа трябва да започнат още през лятото. Mercedes V-class е заместникът на познатите Vito и Viano. Това означава, че V-класата ще се предлага в най-разнообразни товарни и пътнически варианти с дължина от 4.89 до 5.37м., като същевременно може да бъде и идеален семеен автомобил. Дизайнът е елегантен, а интериора без аналог в класът си. за сега все още няма официална информация относно механиката, но със сигурност всички най-модерни агрегати и предавателни кутии ще намерят място и тук. Повече подробности очакваме да станат ясни до дни.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Броени часове след като видяхме първите снимки от фирмата разпространиха официални изображения заедно с информация относно механиката и оборудването. Под предния капак място ще намират 2.1 литровия, турбо дизел за версията V200CDI с мощност 136к.с., 161к.с., за V220CDI и 187к.с. за V250BlueTEC. Най-мощната версия ще се предлага серийно с 7-степенната G-TRONIC PLUS трансмисия, като средния разход обявен от производителя е 6.0л/100км. Стандартното оборудване ще включва значително количество системи за безопасност. Такива са: Crosswind Assist, подпомагаща управлението при поява на силен страничен вятър и Attention Assist, която от своя страна предупреждава водача за неговата разсеяност или умора. Срещу доплащане ще се предлагат куп други екстри, като например: COLLISION PREVENTION ASSIST, Traffic Sign Assist, Lane Keeping Assist, Blind Spot Assist и много др. Масажиращите седалки също не са забравени, както и камерата с обзор 360 градуса. Новост е задната врата с възможност за отваряне само на стъклото, което се предлага за пръв път в този клас. продажбите в Германия на V-class ще започнат през март месец, като очакваната цена за пътническата версия с 8 места ще започва от около 41 000 евро. В по-късен етап ще се появи и модификация 4Matic, както и бензинови агрегати.





Първи тийзър на Subaru Legacy 2015

Миналата година в Лос Анджелис, бе показан Subaru Legacy Concept . Днес пред нас е първият тийзър на производствената версия, която ще бъде показана пред публика след броени дни по време на автосалона в Чикаго. Въпреки, че от снимката не се вижда много става ясно, че линиите на купето ще са близки с тези на концептуалния модел и абсолютно оправдават очакванията за Subaru Legacy 2015.  За съжаление вратите ще са с рамки и в това издание, но за сметка на това се очертава това поколение да бъде най-привлекателното в историята на модела. Надяваме се и интериора да е на ниво, а материалите използвани за неговата направа да са на такова нива, че да се конкурира и с немските конкуренти не само по качество на изработката, а и по стил. Те могат!

сряда, 29 януари 2014 г.

Екзотични: Felino CB7

 От тази година любителите на екзотичните автомобили ще имат още един избор. Това е канадският Felino CB7, дело на бившия автомобилен състезател Antoine Bessette. Благодарение на неговите връзки е станало възможно осъществяването на неговия проект за авангардно купе започнал преди малко повече от три години. Дизайнът определено може да се нарече - спорен, но факта, че купето е изработено от въглеводородни сплави, а двигателят е разположен зад предния мост общата маса на модела е едва 1135кг., като разпределението на масите спрямо предния и задния мост е 50:50. като стана въпрос за двигателя, то той е доставян от GM с работен обем от 6.2 литра и мощност от 525к.с. Скоростната кутия е 6-степенна - механична. до момента динамичните характеристики не са оповестени, тъй като едва до няколко дни колата все още не бе минала хомологация. Според информацията компанията има намерения да основе свой, собствен шампионат на затворени трасета, като по този начин собствениците на СВ7 ще могат да се състезават помежду си. Цената на всеки един модел ще започва от около 100 000 американски долара. 

Това ли е производствената версия на Lexus LF-NX?

Това ли е производствената версия на Lexus LF-NX Concept? Ако съдим по изображението пред нас отговорът е положителен. Явно вече стана навик на фирмата да изпуска "случайно", изображения на свои бъдещи модели. Такъв бе и случаят с Lexus RC-F, чието изображение видяхме две седмици преди официалната премиера. На дали  обаче случаят с този кросоувър ще е такъв. Най-вероятно официалната премиера на модела ще се състои по време на автосалона в Женева, но се надяваме още през февруари месец да видим неговите официални снимки. Този модел е важен за марката и ще се опита да навлезе сериозно в компактния клас на кросоувърите. Разположен под Lexus RX, LF-NX ще разполага с първият за марката 4-цилиндров, 2.0 литров, турбо мотор, който ще намери място и в Lexus IS. Дизелова версия няма да има дори и за Европа, но хибридна такава ще видим със сигурност, а това ще е голям коз за марката, тъй като това се очертава да бъде първият хибриден SUV от този клас предлаган на пазара в Европа. 

Nissan Sunny/Versa подложен на пластична операция

 Три години след представянето на седан версията на Micra, чието име е Nissan Sunny / Versa, моделът получава ново излъчване. Най-отличителни са промените направени в предната част на автомобила. Може да се каже, че тя е напълно нова. нови фарове, радиаторна решетка и бронята придават фирмена идентичност спрямо останалите модели на марката и спазват същият дизайнерски стил. Интериора също е променен и идва директно от обновеният Nissan Micra. Под предния капак място ще намират бензиновите 1.2 и 1.5 литрови мотор с мощност съответно 80 и 102к.с., куплирани с механична или CVT трансмисия. Дизеловата версия ще разчита на универсалния 1.5 литров DCI във версия на мощност от 86к.с. На някои пазари седанът, който се предлага и под името Almera (но не тази Almera, която чакаме тук) ще се предлага и с 1.6 литровия, бензинов агрегат с мощност 109к.с. За сега няма информация, кога Renault Scala ще получи своя фейслифт, но със сигурност това ще се случи скоро. 

вторник, 28 януари 2014 г.

Volkswagen Polo с фейслифт и нови агрегати

 Пет години след премиерата на Volkswagen Polo, дойде време за неговото освежаване. Пред нас са официалните снимки на обновения модел, който трябва да бъде представен официално пред публика по време на автосалона в Женева. Продажбите ще започнат още през пролетта на тази година. Освен външните промени, които се свеждат до новите брони и оптиката на фаровете и стоповете, обновеното Polo ще се предлага с нова гама Евро6 агрегати. Бензиновите версии ще разчитат на новия 3-цилиндров, 1.0 литров агрегат, който ще се предлага във версии на мощност от 59 и 74к.с. По-горе в гамата се намира 1.2 литровия, TSI във версии с 89 и 104к.с., а на върха ще видим ревизирания, 1.4 литров TSI агрегат чиято мощност е вече 150к.с. Дизеловите модификации ще разчитат на новия 3-цилиндров, 1.4 литров TDI, който ще се предлага във версии на мощност от 74 и 89к.с. Преработена спирачна система с функция за екстремно спиране в случай на опасност, което е новост за модела. В интериора също се наблюдават известни промени. Нов волан, нова централна конзола с променен дизайн на контролерите и бутоните, както и новия дизайн на страничните врати правят добро впечатление. Все още от фирмата производител не са обявили дали ще има промени в цените на модела, но с оглед направените подобрения можем да очакваме по-високи нива в рамките на 200-300 евро спрямо настоящата версия. 

Samsung QM5 Neo представен в Южна Корея


 След обновяването на Renault Koleos, неговият брат близнак - Samung QM5, също получава известни подобрения. Всъщност той е донор за френския модел и е представен още през 2006 година. както и при Koleos, това е втори фейслифт и явно последен. Именно поради тази причина корейците са решили да добавят и думичката "Neo", след обозначението на модела. Промените в дизайна са предимно в предната броня и решетка. Под предния капак място ще продължават да намират 2.0 литровите бензин и дизелови агрегати чиято мощност е съответно 145 и 175к.с. Стандартно задвижващи са предните колела, но срещу доплащане може да се поръча трансмисия 4х4. Интериора също е идентичен с този на обновеният Koleos, като на очи най-вече се набива наличието на новата R-Link информационно развлекателна система. Продажбите на модела в Южна Корея трябва да започнат още тази пролет.

събота, 25 януари 2014 г.

BAW Huansy S2 и S3 с премиера в Пекин през април месец

 На предстоящия автосалон в Пекин, BAW ще покаже два нови SUV модела, които трябва да са налични на пазара в Китай най-късно това лято. Технологично двата модела ще споделят една и съща платформа. Разликата между тях е в това, че моделът наречен S2 ще разполага с 5 места, а този с името S3 съответно със седем. Дизайна на двата модела до Б-колоната също е идентичен. разлики се наблюдават в броните, радиаторните решетки и капаците на двигателя. В задната част съответно разликите са съществени, което се вижда и от снимките. За задвижване Huansu S2 ще разчитат на 1.5 литров, атмосферен агрегат с мощност 105к.с. По големият S3 ще разполага с 1.8 литров агрегат чиято мощност е 138к.с. При всички случаи движението ще се предава към четирите колела посредством 5-степенна, механична трансмисия. Очакваната цена за базовата версия на Huansu S2 е за около 6500 евро. Експорт за сега не се предвижда. 



петък, 24 януари 2014 г.

Suzuki Celerio само за Индия


  Два месеца след представянето на Suzuki A:Wind Concept, марката е готова с производствената версия на модела, която ще се предлага на пазарите в Индия и региона още от това лято. Името на новия компактен автомобил на марката е Celerio и е конструиран изцяло в Япония, специално за нуждите на пазарите в Индия. Той ще предлага завидно вътрешно пространство и достатъчно място за багаж в рамките на 235л. Под предния капак място ще намира обновения 1.0 литров, 3-цилиндров агрегат с мощност 67к.с., куплиран с нов 5-степенна, механична трансмисия или роботизирана такава. Според производителя средния разход на гориво е около 4.2л/100км., ускорението от 0 до 100км/ч е 14.9 секунди, а максималната скорост малко над 160км/ч. В по-късен етап марката възнамерява да предложи и дизелова версия на модела, както и да започне експорт в определени държави, включително и в Европа. Общото тегло на модела е 830кг. Стандартното оборудване включва: климатик и серво на волана. Ел. пакета, фарове за мъгла, лети джанти, въздушна възглавница за водача, ABS, задна чистачка и куп други важни неща ще се доплащат допълнително. Официалните снимки, също ще бъдат добавени допълнително.

четвъртък, 23 януари 2014 г.

Lincoln Navigator с обстоен фейслифт и нов агрегат

 Това е изцяло обновеният Lincoln Navigator! Ако трябва да бъдем честни, очаквахме изцяло нов модел, а не обстоен фейслифт. Макар и направените промени моделът трудно може да скрие своите години. Нови брони, радиаторна решетка, предни и задни светлини, странични огледала, джанти и нова цветова гама са елементите, които ще отличават обновения модел. Дали това е достатъчна за да увеличат катастрофалните продажби на модела в САЩ, все още не е ясно, но това на дали ще се случи. Третото поколение на Navigator е най-слабо продаваното, като през 2013 година са реализирани едва 8 600 автомобила. Дали наличието на новия 3.5 литров, Eccoboost агрегат с мощност 375к.с. ще промени това е рано да се каже. Както до сега, моделът ще се предлага серийно с 6-степенна, автоматична трансмисия предаваща мощността на агрегата към задните или четирите колела. Серийно ще се предлагат електрическо серво за волана, нивомат за амортисьорите, който ще поддържа клиренса без промяна независимо от натоварването на автомобила. Богатото оборудване в интериора няма смисъл да се споменава. Официалната премиера на модела ще бъде по време на автосалона в Чикаго, а продажбите трябва да започнат през есента. Негови преки конкуренти са: Cadillac EscaladeChevrolet Tahoe/Suburban, GMC Yukon/Yukon XL , Mercedes GLLexus LX и Infiniti - QX80. От сега ви казваме, че моделът е обречен, а дали ще има наследник знае само ръководството на Ford. 

сряда, 22 януари 2014 г.

Cadillac LTS с пазарна премиера през 2016г.

 Ето това ще е прекият конкурент на Mercedes S-клас! Пред нас са първите шпионски снимки на производсвената версия на новия флагман на Cadillac, който ще бъде реалния наследник на Cadillac - DTS. За съжаление официалната премиера на модела няма да бъде по-рано от края на на 2015 година. Все още не се знае и името на модела, но според източници близки до марката той ще носи инициалите LTS. Можем да бъдем сигурни, че след премиерата на седана, марката ще покаже и купе версия на модела, което ще бъде твърде близко с концептуалния Cadillac Elmiraj, който видяхме миналото лято. Според непотвърдена информация под предния капак място ще намира нов V6-цилиндров, 3.0 литров, би-турбо мотор чиято мощност ще бъде около 350к.с. Настоящия 3.6 литров турбо агрегат с мощност 425к.с., също ще намира място, но на върха ще стой V8-цилиндров, 4.5 литров, би-турбо мотор с мощност над 500к.с. Много голяма вероятност има да видим и хибридна версия на модела с технология подобна на тази демонстрирана в канцуптуалния Cadillac Ciel. Задвижващи ще са задните колела, които ще бъдат свързани с агрегатите посредством 9 или 10-степенни, автоматични трансмисии. Дължината на LTS ще бъде над 5.10м., а междуосието около 3.5 метра. Надяваме се стилистиката да бъде близка с тази на концептуалните модели на марката показани наскоро, а от интериора също очакваме много изненади. Тепърва ще стават ясни още подробности относно новия флагман, но всякаква надежда за наличието на V12 и V16-цилиндрови агрегати, Вие оставете. 

Фейслифт за Suzuki Landy

 От февруари месец, в Япония започват продажбите на обновеното Suzuki Landy, което се основава на Nissan Serena. Технологично двата модела са еднакви и предназначени предимно за азиатския пазар. Освен с променената визия, Landy вече ще се предлага и като хибриден модел. Двулитровия, бензинов двигател ще бъде съчетан с електромотор позициониран между мотора и предавателната - СVT трансмисия и в съчетания със Стоп/Старт системата ще постига разход около 5л/100км. Конвенционалните версии също разчитат на 2.0 литров, бензинов агрегат съчетан с CVT трансмисия предаваща движението към предните или четирите колела. Цените на Suzuki Landy ще започват от 2.24 милиона йени. За сега не се споменава дали и модела на Nissan ще получи ново излъчване, но най-вероятно това ще стане още следващия месец.

понеделник, 20 януари 2014 г.

Land Rover Freelander 3 или съвсем нов модел на марката?

 Третото поколение на Land Rover Freelander вече е в последна фаза на изпитания. Официалната премиера на модела ще се състои най-късно в началото на следващата година. Според информацията, платформата върху която ще бъде построено новото поколение ще бъде идентична с това на Range Rover Evoque, който от своя страна използва платформата на сегашното поколение Freelander, но силно модифицирана. Все още има много неизвестни относно новия SUV модел. Независими източници споменават, че той вече няма да носи името Freelander, а негови вариации като например 7 местната версия ще заменят настоящия Land Rover Discovery. Дали да очакваме съвсем ново моделно семейство, което ще замени едновременно два модела на марката все още не е ясно, но при всички положения това се очертава да бъде универсалния боец в гамата на английския производител с достойно поведение както на асфалт, така и извън него. Дали 3.0 литровия, турбо дизел ще намери място под предния капак, тепърва предстои да разберем.

Toyota показа второто поколение на Noah / Voxy / Esquire


 Toyota показа новото поколение на MPV модела предназначен за азиатските пазари  - Noah/Voxy. както до сега моделът ще се предлага само с 4-цилиндровия, 2.0 литров агрегат с мощност 158к.с., куплиран стандартно с 7-степенна, CVT трансмисия задвижващи предните колела. Срещу доплащане се предлага и версия 4WD. Новост е хибридния модел, снабден с 2.0 литров агрегат с мощност 99к.с. и електромотор с 37к.с. Така общата мощност е 136к.с., а средния разход посочен от производителя е 4.8л/100км. Хибридния модел се предлага само със задвижване на предните колела. За безопасността на пасажерите се грижат 6 въздушни възглавници, като страничната завеса обхваща и трите реда седалки. Както обикновено стандартното оборудване е високо, а срещу доплащане могат да се поръчат неща, като: два стъклени люка на тавана, навигационна система от ново поколение с 8-инчов, тъчскрийн екран и камера с обзор от 180 градуса и платформа за инвалидни колички интегрирани в страничните или задната врати. Цените на базовата версия в Япония ще започват от 2.17 милиона йени. В по-късен етап се очаква и наличието на нов 1.8 литров, бензинов агрегат за хибридната версия, както и нова, по-компактна CVT трансмисия. 


неделя, 19 януари 2014 г.

Nissan Elgrand с нова визия

 От тази седмица в Япония ще започнат продажбите на обновения MPV модел - Nissan Elgrand.  Промените са предимно в интериора и екстериора. Външно, на очи се набива новата радиаторна решетка, броните и фаровете. Задните светлини и броня, също са с променен облик. В интериора промените са малки и се свеждат предимно до нови материали и разцветки на интериора. На централната конзола място е намерила и нова инфоразвлекателна система с 5 инчов, тъчскрийн дисплей. Според производителя новата конструкция на третия ред седалки е спомогнала за увеличаване на багажното пространство. За задвижване, Elgrand ще продължава да разчита на 4 и 6-цилиндровите, 2.5 и 3.5 литрови, бензинови агрегати куплирани серийно с 6-степенна, CVT трансмисия. Задвижващи са предните или четирите колела, в зависимост от модификацията. цените в Япония ще започват от 3.14 милиона йени, което си е значителна сума.