Тайванската "Luxgen", най-вероятно още тази година ще представи своя нов, SUV модел наречен U6. За сега няма официална информация относно него, но за сметка на това разполагаме с неофициални снимки, благодарение на които можем да видим неговия екстериор. Да, прилича малко на Lexus, но пък не може да се отрече, че изглежда подобаващо за модел от фирма в чието портфолио съществуват едва три модела. Не става въпрос за Alfa обаче. Luxgen U6 ще се задвижва от два бензинови, турбо агрегата с работен обем от 1.8 и 2.0 литров чиято мощност ще бъде 157 и 179к.с. Трансмисията естествено ще бъде автоматична с 6 предавки. Оборудването също се очаква да бъде пребогато. Официалната премиера пред публика ще бъде по време на автосалона в Guangzhou , където ще се осъществява и неговото производство. Официалните снимки ще бъдат добавени допълнително.
Страници
▼
четвъртък, 31 октомври 2013 г.
Официална информация за Porsche Macan
Безспорно Porsche Macan ще бъде най-спортно ориентираният SUV на пазара. Пред нас са първите изображиния на модела, който можем да видим без каквато и да е маскировка. Според изявление от фирмата за разработката и производството на Macan са похарчени над 500 милиона евро, което трябва да ни подскаже, че това е един съвсем нов модел. Не точно. Тези пари са похарчени разумно за модифицирането на окачването, разработка на интериор, нова структорна клетка на купето, управление и спирачната система, като повечето от компонентите идват на готово от Audi Q5, както и за изграждане на нова поточна линия в Лайпциг, където ще се произвежда модела. Платформата е същата, междуосието също, но стъпката на колелата е по-широка. Габаритите също са по-големи от тези на Q5. Те са както следва: дължина - 4.69, ширина - 1.92 и височина - 1.62 метра. Това обаче, което ще се намира под предния капак е съвсем друга история. Да, ще съществува и дизелова версия с мощност 258к.с. доставяни от същият 3.0 литров TDI, който намира място в Q5. Най-вероятно в по-късен етап ще видим и версия с мощност 313к.с. с агрегата от Audi SQ5 TDI, но това все още не е потвърдено официално. Бензиновите версии ще започват с 3.0 литровия, TSI познат пак от Audi, с мощност 333к.с. На върха ще бъде 3.6 литровия, би-турбо с мощност 400к.с., който ще бъде запазен единствено за модела на Porsche. С него Macan Turbo ще ускорява до 100км/ч от място за 4.5 секунди, не без помощта на 7-степенната PDK трансмисия. Надяваме се в по-късен етап да видим и версията Turbo S, чиято мощност ще бъде над 450к.с. Тя също не е потвърдена официално, но със сигурност още другата година ще видим 4-ри цилиндрови, бензин и дизелови версии. Хибрид за сега не се предвижда. Марката се надява годишно да продава по 50 000 от тези, но дори ако това стане ще бъде за сметка на по-големия Porsche Cayenne, чиито продажби предричаме, че ще намалеят за сметка на тези на Macane още повече, че базовата цена ще започва от около 55 000 евро в Германия. До края на 2014 година ще бъде налична и 4-ри цилиндрова версия с 2.0 литров, турбо мотор чиято мощност ще бъде около 240к.с.
Официалните снимки с висока резолюция ще бъдат добавени допълнително.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ето и динамичните характеристики на модификациите, както следва:
Macan S - от 0 до 100км/ч - 5.5 секунди. Максимална скорост - 254км/ч. Тегло - 1928кг.
Macan Diesel - 6.2 секунди. 226км/ч - 1898кг.
Macan Turbo - 4.8 секунди. 269км/ч - 1947кг.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ето и динамичните характеристики на модификациите, както следва:
Macan S - от 0 до 100км/ч - 5.5 секунди. Максимална скорост - 254км/ч. Тегло - 1928кг.
Macan Diesel - 6.2 секунди. 226км/ч - 1898кг.
Macan Turbo - 4.8 секунди. 269км/ч - 1947кг.
сряда, 30 октомври 2013 г.
Subaru показва нови концепции близо до серийно производство
На автосалона в Токио домакините от Subaru ще предложат две интересни концепции. Днес от фирмата разпространиха тийзър на концептуален, комби модел носещ името Levorg. За него ще стане въпрос след броени дни, когато излезе официална информация и снимки на модела, но според производителя този автомобил е със спортна ориентация, добра практичност и висока безопастност характерна за моделите на марката. За задвижване моделът използва изцяло нов бензинов, 1.6 литров боксер с директно впръскване и принудително пълнене на цилиндрите чиято мощност не се съобщава. Задвижването естествено ще бъде на четирите колела, а серийна версия на модела ще видим още следващата година.
Втората концепция носи името Crossover 7 Concept и представлява седем местна версия на познатата Exiga. Базираният върху платформата на Legacy модел се предлага с предно или 4х4 задвижване, но концепцията разполага с AWD трансмисия. Моделът предлага значително вътрешно пространство, комфортен интериор и груб външен вид. Най-вероятно подобна версия на модела ще видим още в началото на следващата година.
Daihatsu Kopen Concept в Токио
Преди една година видяхме Daihatsu D-R Concept. Днес марката показа следващата стъпка в развитието на модела, който вече носи името Kopen (с "К") Concept. Думата "Concept" присъства единствено поради факта, че моделът няма да се предлага на пазара в близката половин година. Фирмата твърдо е решена да представи наследник на малкия кабриолет с твърд сгъваем покрив и по всичко личи, че това в най-скоро време ще се случи. Дизайна няма да бъде променен радикално. Сменете страничните огледала с пълноразмерни такива и ще получите визията на производствения модел. С дължина от едва 3.4 метра, двуместния кабриолет няма да има проблем със задвижването, което ще се осъществява чрез 0.66 литров, бензинов агрегат съчетан с CVT трансмисия. Дали марката ще присъства на европейския пазар отново все още не е ясно, но автомобилният свят няма да има нищо против да приеме отново един подобен модел. Да припомним, че Daihatsu Copen се предлага от 2002 до 2012 година с 0.66 - турбо и 1.3 литров, атмосферен агрегат чиято мощност е съответно 64 и 87к.с. Цената в Европа на базовата версия с 1.3 литровия мотор обаче беше над 15 000 евро, което обрече модела на пазарен неуспех.
Acura показа предпроизводствената версия на NSX
Това е предпроизводствената версия на Acura NSX! Jя ще бъде показана на автосалона в Токио и ни показва как ще изглежда спортния модел на марката с централно разположен в задната част агрегат. Аеродинамиката е одобрена и в серийният модел ще бъдат направени дребни корекции. За задвижване моделът ще използва хибридна технология, като самият ръководител на проекта - Ted Klaus споменава, че автомобилът ще предлага управление като на расов спортен модел от типа на Ferrari, но с цена близка на Porsche 911. Като ориентировачна се цена се посочва цифрата от 95 000 евро. Дали счетоводителите на фирмата ще позволят тя да остане непроменена времето ще покаже, но важното е, че Acura NSX ще има.
Наближава премиерата на новото BMW X6
Новото BMW X6 вече е готово, а неговата официална премиера най-вероятно ще се осъществи до няколко месеца. Той ще бъде по-голям във всички посоки в сравнение с настоящия модел, но от фирмата твърдят, че ще бъде по-лек с около 100кг. Без съмнение това ще е така, тъй като новото Х6 ще споделя една и съща платформа с новото BMW X5. Това от своя страна означава, че има голяма вероятност да видим и версия със задвижване само на задните колела. Относно двигателите е ясно, че те ще бъдат същите като тези в Х5, куплирани с 8-степенна, автоматична трансмисия. Хибридна версия също ще има. Цените няма да са ниски, но комфорта и обстановката в купето ще бъде на по-високо ниво. Най-евтината версия ще бъде тази със задвижване само на задните колела, като очакваната цена е около 58 000 евро. Цената на базовият модел от настоящото поколение със задвижване "хDrive", започва от 58 400 евро.
Zinoro 1E с премиера в Шанхай
Пред нас е първият модел на Zinoro (Китайския бранд на BMW), който ще бъде представен до броени дни в Китай. Той ще носи името 1Е и практически е китайски вариант на BMW X1. Има видими разлики с оригинала, но трудно може да се доловят разлики. Според информацията за задвижване моделът ще използва електрически двигател с мощност 170к.с. Ние сме склонни да вярваме в това, тъй като на заснетият модел не се виждат накрайници на изпускателната система. За сега не се споменава дали 1Е ще има и версия със задвижване от двигател с вътрешно горене, но най-вероятно такава ще има и ще носи името 1D. Очакваме до края на годината да станат ясни подробности относно този електрически SUV, който явно ще послужи за тестване в реални условия и ще даде ценна информация на производителя. Очакваната цена в Китай е 400 000 юана, което се равнява на около 40 000 евро. Цена висока дори и за Китай. Няма да се изненадаме, ако следващото поколение на BMW X1, получи също изцяло електрическа версия.
Tata Sumo с нови актуализации
Въпреки наличието на Tata Grande, марката продължава да предлага модела Sumo, като дори тази седмица представи негова обновена версия. Визуално моделът получава нова предна решетка, оптика на фаровете, броня, нови алуминиеви джанти и цветова гама. Според информацията, са направени и значителни стъпки в шумоизолацията на кабината, а на разположение ще бъде и двукръгова климатична инсталация. Аудиосистемата вече разполага с USB порт и Bluetooth свързаност. Двигателя остава същият. Под предния капак място продължава да намира остарелият, 3.0 литров дизел с мощност 85к.с. За по-добра смяна на 5-степенната скоростна кутия вече се предлага серво помпа за съединителя, което допринася за значително по-леко управление. Средния разход на 7-местният модел е 15.3л/100км, което не пречи той да се продава добре и да продължава да присъства в портфолиото на фирмата. Износ не се осъществява.
вторник, 29 октомври 2013 г.
Toyota FCV-R с премиера през 2015г.
Производствената версия на концептуалната Toyota FCV-R, вече е в крайна фаза на изпитания и до две години, тя ще направи своя пазарен дебют. Марката възнамерява да продава годишно между 5 и 10 000 автомобила от този модел. Цени за сега не се съобщават, но при всички случаи те ще се движат в рамките между 50-60 000 евро. Да припомним, че моделът ще се задвижва от енергия добивана чрез водородни горивни клетки, която ще задвижва електромотор, най-вероятно идентичен с този на Prius. Акумулаторната батерия също ще идва директно от Prius, а от фирмата са излязли с изявление, че по време на тестове прототипите са изминали до 680км с нулеви емисии. За сега не е ясно дали това ще е първият модел, които ще демонстрира връзката "човек-автомобил" показана в концепцията Toyota NS4 , но при всички случаи ние чакаме с нетърпение премиерата на модела, както и да се казва той.
Mercedes C-class без маскировка
Преди няколко дни стана ясно, как ще изглеждат новите Mercedes V-class и C-class. Днес имаме възможност да видим за първи път новата С-класа без каквато и да е маскировка благодарение на сканираните от официалната брошура на модела снимки. От нея става ясно, че въпреки по-големите си размери моделът е по-лек от предшественика си със 70кг. Беше ясно, че дизайна ще повтаря в умален вид този на Mercedes S-class (W222) и ако трябва да бъдем честни на живо компактния модел може да изглежда дори и по-добре. Надяваме се до броени дни да станат достъпни и официалните снимки на модела с висока резолюция, както и пълната информация за него.
Suzuki с редица интересни концепции в Токио
По време на автосалона в Токио, Suzuki ще покаже множество концептуални модела, които ще демонстрират бъдещите планове на марката и посоката, в която тя възнамерява да се развива. Ето и най-интересните от тях.
На първо място трябва да споменем, че вече е потвърдено официално серийното производство на концептуалния Suzuki IV-4 SUV , а през 2015 година той ще бъде наличен на пазара и в Европа. Моделът ще разполага с ново поколение задвижване на четирите колела наречено AllGrip. В Токио ще бъде показан и концептуален модел, който ни показва как би могъл да изглежда наследника и на легендарния Jimny. Концепцията носи името "X-Lander" и разполага с 1.2 литров, 3-цилиндров агрегат куплиран с автоматична трансмисия и ръчно отключване и заключване на двата моста. Моделът е снабден с компактна хибридна система монтирана на централния диференциал, която също ще може да управлява ръчно от водача. Офроуд претенциите на модела са очевидни. Късото междуосие и високия клиренс са успешната формула за това. На помощ се претича и две камери, които показват на водача чрез LCD екрани състоянието и пътя на четирите колела.
Друга концепция е насочена отново към по-младата част от населението, които водят активен начин на живот. Тя носи името "Hustler" и също разполага с увеличен клиренс, който позволява по-добра проходимост в ежедневието. Според информацията моделът постига среден разход от около 3л/100км благодарение на ниското тегло от 790кг., вградената Стоп/Старт система и регенериращата система на спирачките. За още по-притенциозните клиенти, които искат и да се открояват е предложена и версията "Hustler Coupe", която разполага с четири врати, но линията тук е значително по-динамична. Купето разполага със същата механика, на отделни детайли в екстериора и интериора е обърнато по-голяма внимание.
Последната, но не на последно място концепция носи името "Crosshiker". Това е типичен кросовър с две врати и място за четири човека построен върху напълно готовата за серийно производство олекотена платформа снабдена с три-цилиндров агрегат и хибридно задвижване куплирани с CVT трансмисия. Според производителя общото тегло на модела ще бъде 810кг., което е отлично постижение имайки предвид наличието на система 4х4 и хибридно задвижване. За сега все още не е потвърдено, кой от показаните модели е с най-голям шанс за серийно производство, но по всичко личи, че марката е готова с плановете за бъдещето си.
понеделник, 28 октомври 2013 г.
Безсмъртната Toyota Crown
По подобие на Toyota Century, в Япония все още се предлага и модела Crown. Той е на пазара от 1980 година и до ден днешен се радва на голяма популярност сред традиционните клиенти на марката, както и на таксиметровите шофьори. Днес марката показа лека обновена версия на модела, която би трябвало да задоволи съвременните изисквания на клиентите. Външно разликите са минимални. В интериора се наблюдават известни промени свързани с циферблатите, управлението на климатичната инсталация и нова озвучителна система. Под предния капак място ще продължават да намират 4-цилиндровия, 2.0 литров, бензинов мотор с мощност 113к.с., както и V6-цилиндровите 2.5, 3.0 и 3.5 литрови агрегати с мощност съответно 203, 256 и 316к.с., куплирани с 4 и 6-степенни, автоматични трансмисии. Новост е наличието на сериен тракшън контрол. цените в Япония ще започват от 1 738 800 йени и достигат нива от 2 900 000 йени.
Range Rover LWB Autobiography без аналог
Няколко дни преди официалната премиера от компанията разпространиха официални снимки на удължената версия на Range Rover , която ще носи името "Autobiography". Тя ще бъде насочена предимно към платежоспособни клиенти, които най-вероятно ще бъдат предимно от Китай и Саудитска Арабия. С дължина от 5.2 метра и 4-ри места моделът ще предлага изключителен комфорт и пространство без аналог в своя клас. Задните две места са независими и с възможност за разностранни настройки. Базовото оборудване ще бъде от най-високото нива, като серийно ще се предлага и стъклен, панорамен покрив. Всичко това се е отразило и на общото тегло, което е с 80кг. в повече. Моторната гама на Range Rover LWB ще включва познатите TDV6, SDV8 и V8 Supercharged версии. Цени за сега не се съобщават, но по всяка вероятност те ще започват от около 105 000 евро. Ръкавицата е хвърлена. Сега очакваме отговора на конкуренцията.