Пред нас са първите изображения на новия Citroen C4 Picasso. Не е изненада, че дизайна напълно се припокрива с този на Citroen Technospace Concept, който бе показан в Женева, което пък го прави автомобилът с най-голямо стъклено пространство предлаган на пазара в момента. Този факт придава усещането за пространство в купето въпреки намалените общи габарити спрямо настоящия модeл. Междуосието обаче е увеличено, а този факт позволява пътниците действително да разполагат с повече простор, а багажното пространство е с 40л. повече от това в ностоящия модел. Според информацията предоставена от производителя, новото Picasso ще се предлага първоначално с два бензинови и два дизелови агрегата куплирани с 5 и 6- степенни, механични трансмисии. За дизеловите версии на разположение ще бъде и роботизираната полу-автоматична трансмисия. Бензиновите агрегати ще разполагат с мощност от 120 и 156к.с., докато дизеловите съответно с 92 и 115к.с. За сега не се съобщава за кога е насрочена официалната премиера, нито цените с които ще се предлага. Надяваме се още тази седмица да бъде достъпно подробна информация и всички детайли да станат известни особено що си отнася до новата EMP2 платформа върху която е построен модела. Благодарение на новата платформа, в която се използват предимно алуминии, високоякостна стомана и композитни материали общото тегло на модела е намалено с 140кг.
Страници
▼
неделя, 31 март 2013 г.
Официални снимки на Citroen C4 Picasso 2014
Пред нас са първите изображения на новия Citroen C4 Picasso. Не е изненада, че дизайна напълно се припокрива с този на Citroen Technospace Concept, който бе показан в Женева, което пък го прави автомобилът с най-голямо стъклено пространство предлаган на пазара в момента. Този факт придава усещането за пространство в купето въпреки намалените общи габарити спрямо настоящия модeл. Междуосието обаче е увеличено, а този факт позволява пътниците действително да разполагат с повече простор, а багажното пространство е с 40л. повече от това в ностоящия модел. Според информацията предоставена от производителя, новото Picasso ще се предлага първоначално с два бензинови и два дизелови агрегата куплирани с 5 и 6- степенни, механични трансмисии. За дизеловите версии на разположение ще бъде и роботизираната полу-автоматична трансмисия. Бензиновите агрегати ще разполагат с мощност от 120 и 156к.с., докато дизеловите съответно с 92 и 115к.с. За сега не се съобщава за кога е насрочена официалната премиера, нито цените с които ще се предлага. Надяваме се още тази седмица да бъде достъпно подробна информация и всички детайли да станат известни особено що си отнася до новата EMP2 платформа върху която е построен модела. Благодарение на новата платформа, в която се използват предимно алуминии, високоякостна стомана и композитни материали общото тегло на модела е намалено с 140кг.
Няма коментари:
Публикуване на коментар