След Cadillac и Audi, Opel се очертава да бъде третия производител, който ще предлага в своите модели предни светлини изцяло снабдени с LED технология. Това обаче няма да стане по-рано от 2-3 години, тъй като системата на Opel все още е в процес на изпитания в реални условия. За сега няма информация дали това ще стане стандарт в моделите на фирмата или новите осветителни тела ще се предлагат само срещу доплащане. При Оpel системата работи по аналогичен начин и притежава камера разположена на предното стъкло, която анализира в реално време потока светлина излъчван, както от автомобила снабден с новите LED светлини, така и този от насрещно движещото се МПС. Благодарение на множеството LED диоди, снопа светлина излъчван от фаровете може да бъде редуциран до 256 варианта в зависимост от условията. Компютър подбира най-оптималният вариант на осветеност, като предлага най-добра видимост на водача и същевременно избягва заслепяването на останалите участници в движението. При Opel, системата ще работи при скорост до 50км/ч, което на практика я прави ефективна само при движение в градски условия. При движение с по-висока скорост всичко ще бъде в ръцете на водача и той сам ще трябва да превключва от дълги на къси светлини.
Страници
▼
понеделник, 26 март 2012 г.
И Opel с LED технология на фаровете за своите модели
След Cadillac и Audi, Opel се очертава да бъде третия производител, който ще предлага в своите модели предни светлини изцяло снабдени с LED технология. Това обаче няма да стане по-рано от 2-3 години, тъй като системата на Opel все още е в процес на изпитания в реални условия. За сега няма информация дали това ще стане стандарт в моделите на фирмата или новите осветителни тела ще се предлагат само срещу доплащане. При Оpel системата работи по аналогичен начин и притежава камера разположена на предното стъкло, която анализира в реално време потока светлина излъчван, както от автомобила снабден с новите LED светлини, така и този от насрещно движещото се МПС. Благодарение на множеството LED диоди, снопа светлина излъчван от фаровете може да бъде редуциран до 256 варианта в зависимост от условията. Компютър подбира най-оптималният вариант на осветеност, като предлага най-добра видимост на водача и същевременно избягва заслепяването на останалите участници в движението. При Opel, системата ще работи при скорост до 50км/ч, което на практика я прави ефективна само при движение в градски условия. При движение с по-висока скорост всичко ще бъде в ръцете на водача и той сам ще трябва да превключва от дълги на къси светлини.
Няма коментари:
Публикуване на коментар