За да продаваш добре в САЩ, продукта ти трябва да има качества и визия. Относно качествата италианския производител не трябва да се притеснява, но не така стоеше въпроса с дизайна на моделното семейство Daily. Ето, че днес разполагаме с първите снимки на обновения IVECO Daily, чиито продажби ще започнат от септември месец. Най-късно до края на 2012г., моделът ще се предлага и в САЩ, под името Dodge. Освен стилистичните промени по екстериора, новото Daily ще разполага с изцяло нов 3.0 литров би-турбо дизел покриващ нормите Евро5. Според производителя неговата мощност е 205к.с. и 470Nm. По-малкият 2.3 литров агрегат разчита на новата Multijet2 система за впръскване на горивото, която осигурява въртящ момент от 320Nm и по-ниски емисии на вредните вещества изхвърляни в природата. Всички дизелови агрегати разполагат с филтър за твърди частици и EGR системата за рециркулация на газовете. Що се отнася до системите за безопасност, серийно в модела ще се предлагат многобройни системи следящи контрола над амтомобила, като: EBD, ASR, MSR, TSM, HFC, ESP и ABS. Версиите със задвижване на природен газ и електроенергия (EcoDaily ), ще продължават да бъдат налични и за напред. За сега не се споменава дали ще има промяна в цената.
Страници
▼
петък, 1 юли 2011 г.
Iveco Daily с фейслифт
За да продаваш добре в САЩ, продукта ти трябва да има качества и визия. Относно качествата италианския производител не трябва да се притеснява, но не така стоеше въпроса с дизайна на моделното семейство Daily. Ето, че днес разполагаме с първите снимки на обновения IVECO Daily, чиито продажби ще започнат от септември месец. Най-късно до края на 2012г., моделът ще се предлага и в САЩ, под името Dodge. Освен стилистичните промени по екстериора, новото Daily ще разполага с изцяло нов 3.0 литров би-турбо дизел покриващ нормите Евро5. Според производителя неговата мощност е 205к.с. и 470Nm. По-малкият 2.3 литров агрегат разчита на новата Multijet2 система за впръскване на горивото, която осигурява въртящ момент от 320Nm и по-ниски емисии на вредните вещества изхвърляни в природата. Всички дизелови агрегати разполагат с филтър за твърди частици и EGR системата за рециркулация на газовете. Що се отнася до системите за безопасност, серийно в модела ще се предлагат многобройни системи следящи контрола над амтомобила, като: EBD, ASR, MSR, TSM, HFC, ESP и ABS. Версиите със задвижване на природен газ и електроенергия (EcoDaily ), ще продължават да бъдат налични и за напред. За сега не се споменава дали ще има промяна в цената.
Няма коментари:
Публикуване на коментар