Първият и за сега единствен пикап на японската фирма е построен върху платформата на Acura - MDX и производните на Honda Odyssey. Именно поради това Honda Ridgeline разполага с независимо окачване на предния и задния мост, което допринася за повишения комфорт по време на движение. Високата цена, с която първоначално се предлага модела не пречи той да бъде избран за "Truck" на годината в Северна Америка, побеждавайки Ford Explorer и Nissan Xterra. Двигателят с който се предлага Ridgeline е само един. Това е бензиновият V6-цилиндров 3.5 литров агрегат чиято мощност е 247к.с., куплиран с 5-степенна автоматична трансмисия. Тя от своя страна придава задвижването на четирите колела, като в нормални условия задвижващите колела са предните. Леката конструкция на модела позволява неговите офроуд способности да бъдат едни от най-добрите в автомобилите от този клас. Въпреки, че се предлага само във версия с 4-врати, капацитетът на товароносимост е 1.1т., а допълнителният товар, който може да бъде прекачен към него е до 3.5т., което напълно задоволява американските клиенти. Проектирането на модела е изцяло съобразено за нуждите на клиентите в Северна Америка, а производството се осъществява в Канада и до ден днешен с леки изменения по окачването.
Страници
▼
неделя, 26 юни 2011 г.
North American Truck of the Year - 2006: Honda Ridgeline
Първият и за сега единствен пикап на японската фирма е построен върху платформата на Acura - MDX и производните на Honda Odyssey. Именно поради това Honda Ridgeline разполага с независимо окачване на предния и задния мост, което допринася за повишения комфорт по време на движение. Високата цена, с която първоначално се предлага модела не пречи той да бъде избран за "Truck" на годината в Северна Америка, побеждавайки Ford Explorer и Nissan Xterra. Двигателят с който се предлага Ridgeline е само един. Това е бензиновият V6-цилиндров 3.5 литров агрегат чиято мощност е 247к.с., куплиран с 5-степенна автоматична трансмисия. Тя от своя страна придава задвижването на четирите колела, като в нормални условия задвижващите колела са предните. Леката конструкция на модела позволява неговите офроуд способности да бъдат едни от най-добрите в автомобилите от този клас. Въпреки, че се предлага само във версия с 4-врати, капацитетът на товароносимост е 1.1т., а допълнителният товар, който може да бъде прекачен към него е до 3.5т., което напълно задоволява американските клиенти. Проектирането на модела е изцяло съобразено за нуждите на клиентите в Северна Америка, а производството се осъществява в Канада и до ден днешен с леки изменения по окачването.
Няма коментари:
Публикуване на коментар