Тази и следващата година най-вероятно ще бъдат последните които KIA Carens ще се произвежда. До тогава обаче корейския модел ще се предлага с нови дизелови агрегати и освежено излъчване. Това е единствения модел, който в момента не притежава новата дизайнерска линия на фирмата наложена в последните модели. Маркетинговите анализатори са преценили, че не е необходимо да се прави по-основно освежаване на модела до появата на неговия заместник. Дизайнерите са интегрирали нова предна радиаторна решетка, която допринася за по-актуалното излъчване на модела. За сметка на това под предния капак Kia Carens ще се предлага с новия 1.6 литров CRDI агрегат, който ще се предлага в две версии на мощност - 115 и 126к.с. Той ще замести досегашния 2.0 литров дизелов агрегат, а според производителя средния разход на гориво ще бъде между 5.5 и 5.7л/100км в зависимост от версията. Серийното оборудване ще включва: ABS, EBD, TCS, ESP, шест въздушни възглавници, климатик, ел. стъкла, централно заключване, мултифункционален волан, стерео и 15-цолови лети джанти. Цените на дизеловите версии в Европа ще започват от 21 300 евро, като за сега все още не е ясно дали на стария континент ще продължават да се предлагат бензиновите версии на модела.
Страници
▼
петък, 25 февруари 2011 г.
KIA Carens: Последно освежаване на модела!
Тази и следващата година най-вероятно ще бъдат последните които KIA Carens ще се произвежда. До тогава обаче корейския модел ще се предлага с нови дизелови агрегати и освежено излъчване. Това е единствения модел, който в момента не притежава новата дизайнерска линия на фирмата наложена в последните модели. Маркетинговите анализатори са преценили, че не е необходимо да се прави по-основно освежаване на модела до появата на неговия заместник. Дизайнерите са интегрирали нова предна радиаторна решетка, която допринася за по-актуалното излъчване на модела. За сметка на това под предния капак Kia Carens ще се предлага с новия 1.6 литров CRDI агрегат, който ще се предлага в две версии на мощност - 115 и 126к.с. Той ще замести досегашния 2.0 литров дизелов агрегат, а според производителя средния разход на гориво ще бъде между 5.5 и 5.7л/100км в зависимост от версията. Серийното оборудване ще включва: ABS, EBD, TCS, ESP, шест въздушни възглавници, климатик, ел. стъкла, централно заключване, мултифункционален волан, стерео и 15-цолови лети джанти. Цените на дизеловите версии в Европа ще започват от 21 300 евро, като за сега все още не е ясно дали на стария континент ще продължават да се предлагат бензиновите версии на модела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар